Monday, April 16, 2012

مرغ کوکو پر بکش

حالم اصلا خوب نیست، حالم به هیچ وجه خوب نیست! از دیشب که خواب بدی دیدم خیلی بدم، ناراحتم و عصبی، در این وقت شب هم افسردگی آشنایی به همه شان اضافه شده. فکر می کردم وقتی حالم بد است می توانم بنویسم و خوب بنویسم و زیاد، اما اون که درست، اما نه موقعی که حالم خیلی بد است! حالم خیلی بد است و نوشتنم نمیاد.
من عاشق کوتاهی ام! یعنی واقعا، عاشق داستان کوتاهم. فیلم کوتاه رو خیلی دوست دارم، کوته نوشته ها رو هم دوس دارم _با صلوات بر روح گودر_ و جدیدا عاشقانه در هایکو مانده ام! واقعا انگار همش رو خودم میگم، انگار بیرون دادن حسیه که اون توو گیر کرده و همه منه! خود منه اصلا... خیلی خوبه

_ پروانه ناپدید شده است،
و روح من
بسوی ام باز می آید...

خو ببین، همینه دیگه، خیلی خوب میگه لعنتی، عاشقم ازش.
حوصله حرف زدن ندارم، ازینکه کسی هم حالمو نمیپرسه ناراحت نیستم اونقدرا، دیگه باز به حرف خودم _خودم؟_ برمیگردم که:

بشر، به همه چی عادت میکنه حتی جهنم!

* آهنگ پس زمینه: چرخشی در یوتیوب و دوتار حاج قربان و صدای محمدرضا شجریان

No comments:

Post a Comment