Friday, March 9, 2012

دوم و سوم شخص همیشه غایب

میدونی چیه لعنتی؟ منم دلم میخواست امیرکیبر بخونم، اصلا دلم میخواست شریف بخونم. همیشه آرزوم بود، منم دلم میخواست ارشدمو باز امیرکبیر بخونم، منم دلم میخواست لیسانس کوفتیمو سه ساله بگیرم نه که الآن بعد 5سال باز 20 واحد مونده داشته باشم! میفهمی؟ منم هرشب که میخوابم خواب ارشد توو دانشگاه تهرانو میبینم، اینکه مدرک زبان بگیرم برم یه گوشه دنیا واسه خودم زندگی کنم و عکس بگیرم و کاپشن زرد و نارنجی بپوشم و ازین عینک خفنای مربعی بزنم! یه عمری دلم خواست فرانسه بخونم، امیدم بود، آرزوم بود. حالا که بهت اعتماد کردم و بعد 20سال رابطه اومدم باهات دارم حرف میزنم فقط منتظر میمونی حرفام تموم شه و بعد بگی حرفام فقط بلاب بلاب بلاب بوده و یا هر چی؟!!! چطور جرات میکنی؟ چطور میتونی؟ آدمی؟ فهم داری؟ خودت به چیت مینازی؟ به اینکه در اوج همه جایی و در واقع هیچ چی نداری؟ اینکه همه جا گفتی من برات اهمیت دارم اما حتی بهم نگفتی این خره کیه اومده توو زندگیت؟ هاه؟ هرچی دلت میخواد میگی و درنهایت فقط میگی: "خب البته اینا فقط نظر منه"!!! بخدا خیلی حالمو بهم زدی، شبیه اون کسی شدی که همیشه حالمون ازش بهم میخورد! یه نیگا به رابطمون بنداز، ما واقعا همونطور که اسم رابطمون هست هستیم؟ ها؟
من هیچ گهی نیستم، احتمال غریب به یقین هم هیچ عنی نمیشم. اما واقعا برای تو متاسفم که هیچوقت نخواستی و نتونستی حداقل یه کلمه حرف هم به یه خودی بزنی. هروقت هرچی داشتی واسه دوستات بود، اصلا تو از اول هم متعلق به ما نبودی، زندگیت جدا بود، از ما بریدی و توو دوری موندی و خوش بودی و حالا داری سرکوفتشو سر منِ آخری میزنی. همتون مثه همین...
من دانشگاه آزادیِ زپرتی همین مدرک کوفتیمو میگیرم، میشینم اصلا نه کامپیوتر باز، نه جامعه شناسی حتی بلکه هنر امتحان میدم! میرم تهران، زندگی عن‏وار خودمو به تنهایی جلو میبرم و آخرشم امسال نشد سال دیگه از این مملکت تخماتیک میرم و بخدا از اون روز دیگه هموحتی مثه الآن که فقط توو اسکایپ هم نخواهیم دید.
و تو، تو هم انقد منو سگ تر نکن! میدونی که با توام، آره خودت که الآن داری اینو میخونی و میگی نه با من نیست، چرا اتفاقا با توام، اذیتم نکن، دست از بچه بازی بردار، مثه این آدمای بالا نباش، تو مرهم زخمم نبودی نبودی حداقل فوتش کن!
میرم، سگم، عصبانیم، سختمه و زندگی از گلوم پایین نمیره، اگه هم میره میسوزونه و میره، خسته ام، خیلی...

* آهنگ پس زمینه: Phantogram, When I'm Small

No comments:

Post a Comment